HOME INHOUDTAAL SHARE

Pleasures

Tijd voor een nieuw elan!

Dat was de algemene conclusie bij een terugblik op 25 jaar keihard werken. Trots op de drie brasseries en de reeds gelanceerde producten, werd een frisse, gemeenschappelijke noemer gezocht om dat alles te verenigen.

Pleasures

Tijd voor een nieuw elan!

Dat was de algemene conclusie bij een terugblik op 25 jaar keihard werken. Trots op de drie brasseries en de reeds gelanceerde producten, werd een frisse, gemeenschappelijke noemer gezocht om dat alles te verenigen.

Deel 1

Pleasures, taste the best of life

Het vernieuwingsproces begon bij een grondige analyse van onze diverse producten die inderdaad allemaal gemaakt zijn om van te genieten.  Pleasures lag dan ook voor de hand als best passende verbindende merknaam.

Pleasures is dus voortaan niet enkel alleen de naam van dit magazine, maar omvat al onze producten en diensten die met een gemeenschappelijk logo ook dezelfde huisstijl krijgen: de drie brasseries (Pakhuis in Gent, Brasserie Dock's in Antwerpen, La Quincaillerie in Brussel), de hoeve ‘Le Devant’ en het gastenverblijf ‘Laudonie’ in Frankrijk, alle ‘Le Devant’ hoeveproducten (Bresse kip en ander A.O. C. gevogelte, Bayeux varken, Hampshire Down lam), het bier Principale, de oesters Kara Savi & Vertes des Bardières, Champagne, wijnen,...

De naam opent tevens de deur richting toekomstige initiatieven. Zo zitten momenteel een eigen koffie, olijfolie, gin en andere nieuwigheden in de pijplijn. De lancering van Pleasures past qua timing ook perfect om het vijfentwintigjarige bestaan van Brasserie Pakhuis te vieren.

Niets is leuker dan samen te kunnen genieten van de beste dingen in het leven. Zoals van Pleasures producten.

“Pleasures is dus voortaan niet enkel alleen de naam van dit magazine, maar omvat al onze producten en diensten die met een gemeenschappelijk logo ook dezelfde huisstijl krijgen.”

Deel2

 Dimitri De Cuyper